onsdag 26. mars 2008

drama som meg!

drama tenker jeg på?:
jeg tenker på at det kan være noe muntlig, fysisk, psykisk og sosialt. jeg tenker at man skaper noe og gjør en refleksjon eller noe til virklighet med tekst. det kan være en måte og uttrykke seg på.
min erfaring for drama er at jeg har fremført noe for barneskolen da jeg gikk i 7klasse var jeg jesus i det spillet som man har før påske på hvær skole. jeg har også opptredd på sene sammen med noen på ungdomskolen. men jeg er ikke veldig vill med å stå på en sene foran en stokk med andre. jeg har vært med på en drama gruppe i noe som heter tensing og der lærte jeg litt om hva som er vanskelig og hva som er lett å gjøre men det er morsomt og holle på med drama på denne måten for da ble jeg mere sikke på hvordan jeg skal opp føre meg på en sene.
jeg har ikke holt på å unnervise i drama men jeg har deltatt i en liten gruppe med 6-10andre.
drame er spende på alle måter for man gjør ting som kan være komiske men bare fortsetter og gjøre det uten å le så jeg liker å holde på med drama for de det er en måte jeg kan uttrykke meg på og jeg kan bli bedre kjent med andre som kansje jeg aldri kunne tengt meg å snakke sammen med før.

Ingen kommentarer: